Hej hopp lilla plopp..

Och vad har hänt sen sist? En hel del faktiskt men allt orkar man ju inte skriva här =)
I söndag hade vi Emma med familj här, va riktigt trevligt.. Är trist att de kommer flytta till Sthlm men de kanske kommer hit nån gång o hälsar på =)
Igår kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, eller jo... Det gör jag ju =)
Min lilla Mamma kom ju hit =D  Och det var skoj att även de minsta fick träffa henne för en gångs skull.. Brukar ju oftast bara vara Wille som har den turen =P
Och en sak till, min älskling har fått jobb =)
Är såååå stolt... Nu ska bara jag få tag på ett jobb oxå. Fick samtal om en intervju idag men jag måste nog tacka nej till det =(
Kommer krocka med hans jobb annars och det vill vi ju inte. Dessutom så har jag inte dagis plats till barnen i sommar utan det kommer i augusti.. Visst de sa att om jag skulle få jobb så skulle de prioritera oss och att det finns plats för dom på ett annat ställe.
Nu kommer jag lägga in en massa bilder =)
Puss på er /// Carola

Kommentarer
Postat av: anna

grattis till han =D va ska han jobba med? kram

2010-03-10 @ 06:44:04
URL: http://mylittlebo.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Väldigt fina bilder .. <3 :) Ha det så bra :)

2010-03-10 @ 17:24:55
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0