Gaaaahhhh!

Attans vad saker man har o tänka på just nu och saker man måste göra..
T.ex. så har jag inte köpt en enda julklapp ännu, men jag har iaf lagt undan en tills på fredag så då ska jag o Patrik iväg o hämta upp den. Jag har iaf oxå planerat vad Oliver o Theo ska få i julklapp, nu ska man bara få in lite pengar så man kan köpa dom oxå.
Och självklart så får dom precis likadana saker så vi slipper en massa bråk o skrik!

Och så MÅSTE jag bli klar med vagnen snart, är ju mindre än 40 dagar innan den här lilla ska titta ut. Mmmm, lite smått panik kanske.
Och inte hittar jag någon som vill byta sin babytravel dublin mot vår Emmaljunga twin city cross.. Hur svårt ska det vara liksom *suck*
Jag har ju inte råd o köpa en helt ny vagn och ska jag köpa en begagnad så måste jag få min såld typ samma dag för vi kan ju inte vara utan vagn!
Mycket just nu!

Och nästa vecka så är det planerat att fastighetsägarna här ska börja byta fönster i alla lägenheter, jag hoppas verkligen att det går snabbt och smidigt så vi slipper frysa.
Men jag tvivlar ju starkt på att de hinner rusta upp den här lägenheten innan vi flyttar.
Dessutom så har vi haft massor av folk som varit här o kolalt på den men ingen verkar speciellt intresserad vilket kanske inte är så när Willes rum har världens största fuktskada! Väggen håller ju till o med på o ramlar sönder. Känns lite smått läskigt om jag ska vara ärlig.
Ska bli så skönt o flytta sen =)

Nehe, nu ska jag väll ta mig i kragen o sätta mig o så lite på vagnen så jag blir klar i år!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0