Wow

Helt plötsligt så funkar min blogg igen, har haft grymma problem med den ett tag!
Aja, skitsamma.. Den verkar ju funka nu iaf...

Här har det väl inte hänt allt för mycket. Vi var på Halloween party och det var riktigt skoj.. Men som vanligt så ha ju min karl problem med att hålla löften. Tex: jag ska bara dricka öl!
Hmm, när det väl kom till kritan så var det inte så han gjorde. Han shottade och drack bål m.m.
Och självklart så märktes det på hans tonfall och humör när det var dags för oss o röra oss hemåt.
Han beskyllde mig både för det ena och det andra.. Suck den slöa knäppa karl....
Men men, det va kul så länge det varade och när Putte skötte sig.
Farmor var här och passade barnen medan vi var ute =)
Det va riktigt skönt och jag antar att det var kul för henne o få spendera lite tid med sina barnbarn, som vanligt så var William både högt o lågt den helgen =)


Nu är det verkligen inte långt kvar tills den här lilla i magen ska titta ut, 44 dagar för att vara exakt.
Och jag är fortfarande inte klar med vagnen =/  Kanske dags för mig o lägga på ett kol.....

Men det är så svårt o hinna med allt, jag orkar liksom inte. Jag önskar att min karl kunde ta lite egna initiativ just nu och hjälpa till mer här hemma. Jag försöker verkligen fixa allt som ska fixas men just nu orkar jag knappt ta på mig skorna =(
Jag får väll hyra in städhjälp eller nåt...

Nehe, bjuda på lite bilder kanske =)






















Ni som har facebook har redan sett bilderna tror jag men vad gör det, skadar ju inte o titta igen =)
Nåå ni som var med, ska vi planera för nästa år nu =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0