Inte långt kvar....

Nepp, nu e det inte långt kvar...
Men nu kanske alla tror att jag menar tills den lilla ska titta ut men neeeeeee...
Jag menar att det inte är långt kvar till Halloween =)
Något som jag har sett fram emot läääääänge nu... Ska bli såååå kul för både mig o Patrik, barnlediga i några timmar o få klä ut sig. Kan det bli bättre????!!!!!
Måste bara köpa flytande latex till gubben så att hela hans outfit blir komplett =)
Min är nästan klar, ska bara köpa vinterstövlar o då ska jag använda dom till dressen och så kommer mitt strumpeband runt den 20:e oxå.......
Men en sak har jag ett STORT problem med, måste ju hitta någon som kan locka mitt hår.
Hittar jag ingen vän som kan hjälpa mig så får jag väl prata med en frisör, de kan väl inte ta så mycket för o locka håret på en? Eller kan de det???!!!???
Problem.... Men inte gigantiska =P
Och så håller jag på för fullt med att klä om vagnen till liten som kommer i december. Är lite kvar eller mycket, typ.... Får kanske sätta lite fart, är ju den jobbigaste delen kvar dvs suffletten =/
Den driver mig till vansinne, önskar att jag vore världsbäst på att sy!!!!
La ut lite pengar på vagnen här för ett tag sen oxå, den behövde ju desperat nya hjul så det var bara o lägga ut pengar på det, mer exakt 995 kronor =/  Inte billigt om man säger så..
Men vagnen kommer bli superduperfin =) När den är klar då!
Måste ta o lägga undan några kronor till Willemannens julklapp oxå, vi ska köpa ett PS2 till honom som han kan få ha i sitt rum =) Det tror jag han kommer gilla jättejätte mycket =)
Vi vet dock inte ännu vad vi ska köpa till twinsen men eftersom de är så små så behövs det ju inte köpas några dunderdyra julklappar till dom!
Det kan man istället unna dom när dom blir lite äldre, typ nästa år...
Här hemma så rullar allt på, vi har våra dåliga dagar och vi har våra bra dagar..
Som vilka andra par som helst.
Patrik o jag pratade om det häromdagen och vi var helt överens om att vi tycker bäst om de par som kan visa och vara ärliga om att de bråkar och ibland har det riktigt piss... Inget hyckleri här inte.
Blir förvånad på de par som tydligen aldrig bråkar, har man det verkligen så bra då??? Eller vågar man helt enkelt inte säga till sin partner när man tycker olika???
Jag är nog innerst inne glad över att jag o Patrik bråkar som vi gör för då vet vi vad vi behöver förbättra i vårt förhållande.
Nej tack, jag vill nog inte ha rosa små moln och guldgröna skogar..
Jag trivs nog bäst med vanliga vita moln och en härlig skog men lite barr här o där.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0